BelleTibbe.nl - Online Secretariële Services
  • Home
  • Over BelleTibbe.nl
  • Diensten
  • Curriculum Vitae
  • Contact
Hieronder treft u mijn curriculum vitae, professioneel directiesecretaresse en managementondersteuner. Om het CV te bewaren, kunt u onderaan de pagina op "bestand downloaden" klikken.

Profiel
Uit ervaring blijkt dat ik mij het meest thuis zal voelen in een dynamische, informele omgeving, waar ik uitgedaagd word mijn creativiteit te gebruiken en mijn correct Nederlands en Engels. Creatieve oplossingen vinden, contact met interne en externe partijen en diversiteit in de functie spreken mij erg aan en ondersteuning en oplossingsgericht denken passen goed bij mij. Tevens kan ik goed organiseren, ben ik accuraat en zorgzaam. Ik heb geen 9 tot 5 mentaliteit en werk graag zelfstandig, maar wel ten behoeve van een team.
 
 
Werkervaring
2017 tot heden - Vesting Finance, Amersfoort: Personal Assistent voor Service Provider Lead in Utrecht.
Alle secretariële werkzaamheden, zowel voor de directeur (Service Provider Lead), als voor het team. Vooral veel vertalen van en naar Engels, boeken van internationale reizen, prioriteren en afhandelen van e-mails van de directeur en organiseren en notuleren van vergaderingen en conference calls. Daarnaast ook structuur aangebracht in diverse zaken, waaronder facilitair.
 
2016, juli tot en met december - Unisys Nederland NV, Schiphol-Rijk: Project Management Assistent
Het betrof een ICT-project van het Nederlandse Ministerie voor Veiligheid en Justitie. De zogenaamde ‘spin in het web’. Secretariële en administratieve werkzaamheden ten behoeve van het project en het projectteam, waaronder financiële Excelrapportages maken, redigeren en taalkundig nakijken en aanpassen van uitgebreide documenten, vertalen van documenten en rapportages van Engels naar Nederlands en andersom, notuleren en actielijsten maken en bijhouden van MT vergaderingen, introduceren en ontvangen van nieuwe medewerkers, boeken van internationale reizen van diverse medewerkers, enzovoort.
 
2015 tot 2016 - Nationale Politie, Nieuwegein: Secretaresse/administratieve ondersteuning Politie Diensten Centrum, Dienst Facility Management, via Olympia Uitzendorganisatie. Alle secretariële en diverse administratieve werkzaamheden, waaronder agendabeheer, vergaderingen organiseren, notuleren, redigeren van teksten, ontwerpen van uitgebreide Exceldocumenten, bijhouden van actielijsten.
 
2011 tot 2013 - Foot Locker Europe B.V., Vianen: Executive Assistant van President en CEO van Foot Locker Europe B.V. Alle directie ondersteunende en secretariële werkzaamheden, waaronder: organiseren van complexe reizen wereldwijd voor de directeur Foot Locker Europe en rondreizen door Europa voor de directie van Foot Locker Inc., organiseren en voorbereiden van interne, externe en internationale vergaderingen, volledig agendabeheer van de directeur, omgaan met vertrouwelijke informatie, brieven opstellen in Nederlands en Engels, post beoordelen en indien nodig beantwoorden, telefoon afhandeling en uitgebreide documenten vertalen van Nederlands naar Engels.

2008 tot 2010 - Rabobank Nederland, Utrecht: Managementassistent HRM Advies.
Het secretariaat voor het Management HRM Advies is door mij opgezet. Alle voorkomende secretariële verantwoordelijkheden, agendabeheer, e-mail en postafhandeling, telefoon, diverse interne en externe vergaderingen en conference calls organiseren, personeelsdossiers bewaken en up-to-date houden, voorbereiden afspraken, afhandelen van vertrouwelijke zaken.
 
2006 tot 2008 - Rabobank Nederland, Utrecht: Secretaresse van adjunct-directeur afdeling Projectbesturing van Groep ICT. Alle voorkomende secretariële verantwoordelijkheden, waaronder agendabeheer, e-mail en postafhandeling, telefoon, diverse interne en externe vergaderingen en conference calls organiseren, personeelsdossiers bewaken en up-to-date houden, voorbereiden afspraken, nakijken van binnenkomende facturen.
 
2005 tot 2006 - Douwe Egberts Nederland, Utrecht: Interim directiesecretaresse voor de Directeur Marketing Nederland en Europa. Voor mij de meest aantrekkelijk taken van deze functie waren het compleet organiseren van zakenreizen voor de betreffende directeur, het invullen en opmaken van diverse presentaties in PowerPoint in het Nederlands en Engels, het internationale contact met collega’s en externe contacten. Tevens was ik verantwoordelijk voor agendabeheer, email- en postafhandeling, telefoon, diverse interne, externe en internationale vergaderingen en bijeenkomsten organiseren, conference calls en video conferences organiseren.
 
2004 tot 2005 - Atos Consulting, Utrecht: Senior Secretaresse voor Partner binnen Atos Consulting.
Ik was verantwoordelijk voor agenda beheer van diverse medewerkers, organiseren van interne en externe vergaderingen, conference calls en diverse bijeenkomsten, nakijken van binnenkomende facturen, binnenkomende post en e-mail afhandelen, lief-en-leed beleid naleven, offertes opstellen en nakijken, dossierbewaking en archivering.
 
2003 tot 2004 - CommITment Remote Network, Utrecht: Office Manager
Mijn verantwoordelijkheden waren vooral van facilitaire aard, boekhouding (in- en uitgaande facturatie, bewaken van te betalen facturen), orderadministratie (in- en verkoop), planning van diverse medewerkers, agendabeheer van alle medewerkers en directeuren.
                               
2002 tot 2003 - Hogeschool van Utrecht, IT Support, Utrecht: Managementassistent van directeur Facilitaire Dienst
Vooral het maken en aanpassen van lay-outs en redigeren en opstellen van Plannen van Aanpak en Programma’s van Eisen ten behoeve van Europese Aanbestedingen hadden mijn interesse, alsmede het redigeren en opstellen van rapportages. Ook was ik verantwoordelijk voor onder andere alle in- en uitgaande postafhandelingen, telefoon, agendabeheer van diverse medewerkers en vergaderingen beleggen.
                     
2000 tot 2002 - Strukton Bouwprojecten bv, Maarssen: Assistent Hoofd Commerciële zaken
Naast de secretariële werkzaamheden, onder andere verantwoordelijk voor presentaties opstellen, Europese Aanbestedingen beoordelen en plaatsvervangend directiesecretaresse.
                                                                           
1988 tot 2000 - Bij diverse bedrijven meerdere functies bekleed in Utrecht en omstreken, waaronder Marketingassistent, Sales Assistant, Office Manager, Customer Service medewerker.


Opleidingen:
MAVO: 1980 - 1984
HAVO: 1984 - 1987
MEAO: 1987 - 1988
HEAO - Communicatie: 1988 - 1989
 
 
Talenkennis
Nederlands: uitmuntend in woord en geschrift
Engels (Amerikaans): uitmuntend in woord en geschrift
Frans: voldoende in woord en geschrift
Duits: goed in woord, voldoende in geschrift
 
 
Automatisering
Door de jaren heen heb ik met een groot aantal pakketten leren werken, onder andere: MS Office (waaronder Outlook, Word, Excel, en PowerPoint), Internet, Exact, SAP, enzovoort. Op dit moment werk ik tevens met Adobe Photoshop voor mijn fotografie.
 
 
Privé
Privé besteed ik mijn tijd graag aan mijn dieren en aan fotografie en maakte ik deel uit van het team van vrijwillige moderators voor ’s werelds grootste, Nederlandstalig paardenforum. In januari 2018 zal ik in mijn vrije tijd starten met een opleiding Revalidatietrainer van paarden.

Foto
cv_marina_verleun.pdf
File Size: 248 kb
File Type: pdf
Bestand downloaden

Powered by Create your own unique website with customizable templates.
  • Home
  • Over BelleTibbe.nl
  • Diensten
  • Curriculum Vitae
  • Contact